جوجه طلاییجوجه طلایی، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
السای مامانالسای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات جوجه طلایی

هوراااااا

1392/8/28 8:52
نویسنده : maman zahra
226 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه طلایی مامان یکشنبه رفتم آزمایش دادم خانومه گفت عصری ساعت 6 زنگ بزن و جواب آزمایشتو بگیر. از ساعت 4 بابایی هی میگفت زنگ بزن دیگه...پس جواب آزمایش چی شد....خلاصه چند بار زنگ زدم اما هنوز جواب آماده نبود. بالاخره ساعت 6:30 منشی آزمایشگاه گفت مبارکه خانوم مثبته!!! و من مامان یه جوجه طلایی شدم.

دیروز جواب آزمایش یردم پیش خانوم دکتر. خیلی بهم تبریک گفت که مامان شدم. منم خوشحــــــــــال!

خانوم دکتر گفت بیا سونوگرافی کنم تا اولین علائم حیات نی نی ات رو ببینی. خداروشکر ساک حاملی رو دیدم. کاغز سونوگرافی رو هم نگه داشتم تا بهت نشون بدم!

 

وقتی عصر اومدم خونه بابا گفت بزار من اس ام اس بزنم به مامان جون و بهش بگم نوه نمیخوای؟!نیشخند

مامان جون هم زودی جواب داد قدمش رو چشمم چرا نمیخوام. بعدش زنگ زدن و جیغ و دست و هوراااا...

خاله جون هم خیلی خوشحاله. همه اش میگه قربون گوگولی خاله بشم!



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)