جوجه طلاییجوجه طلایی، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
السای مامانالسای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات جوجه طلایی

هفته آخر ماه چهارم

1393/8/27 22:01
نویسنده : maman zahra
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل خانوما

جونم برات بگه فقط 3 روز مونده تا خوشگل خانوم ما 4 ماهش تموم بشه و بره تو 5ماه. عزیزم خیلییییی شیطون . بازیگوش شدی. چندجا خونده بودم که بچه ها تو این سن غلت میزنن اما شما بازیگوشی میکردی و غلت نمیزدی. دیروز پریروز دو سه بار خودم غلت دادمت تا یاد بگیری چطوری دمر بشی. اما امروز مشغول لب تاپ بازی بودم و شما هم رو تختت داشتی بازی میکردی. یهو دیدم دیگه صدات نمیاد. نگو فسقلی من خودش غلتیده و دمر شده.

منم جیغغغغ و دست و هوراااااا 

خوب دیگه فک کنم این روزای آخر ماه چهارم داری تلاش خودت میکنی کلی چیز جدید یاد بگیری . دیروز همینطوری دو سه بار برات با لبام صدای بوووووو داراوردم که تو خوشت اومد و خندیدی. وقتی از خواب پا شدی دیدیم داری ادای مامان در میاری!!! الهی قربونت برم دختر گلم.

  

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

✓ مامان زهراღ
27 آبان 93 22:39
سلام عزیزم...وبلاگت خیلی خوشگله..فقط چرا یه عکس از نی نی خوشگلت نمیذاری؟؟ راستی لینکت کردم
maman zahra
پاسخ
ممنون خانومی وبلاک دختر نازتم خیلی قشنگه. منم لینکت کردم.
مادر
28 آبان 93 10:23
خدا حفظش کنه گل دخملتون را.تبریک که تونسته غلت بزنه.من هم دختری نزدیک به سن دختر شما دارم.خاطره زایمان را هم خوندم.چقدر درد کشیدی و در نهایت سزارین شدید.امان از این دکترهاااا شاد باشید. من با اجازه شما را به جمع دوستانم اضافه کردم.
maman zahra
پاسخ
خدا باران و آرمان شمارو هم حفظ کنه عزیزم. از وبلاگت بسیار لذت بردم. با اجازه لینکت کردم خانومی.
مامان نینی
6 آذر 93 20:09
ای جان چه دختر نازی مامان زهرا راست میگه چرا انقدر از النا جون عکس کم میزاری؟ اسم دختر منم الناست و کوچولوتر از النای شماست خوشحال میشیم به ما سر بزنی
maman zahra
پاسخ
سلام عزیزم باشه سعی میکنم بیشتر عکس بزارم ازش.وبلاگ النای نازت دیدم خدا حفظش کنه. من با اجازه لینکت کردم خانومی.