جوجه طلاییجوجه طلایی، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
السای مامانالسای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات جوجه طلایی

دختر جیگر مامانه

1394/11/26 23:56
نویسنده : maman zahra
886 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. این روزا مامان حسابی سنگین شده و بخاطر فشار بخیه های سزارین به مراقبت بیشتری احتیاج داره.    بنابراین مامان جون اومده پیشمون تا حواسش به ما باشه.

هرچی از شیرین بازیات بگم کم گفتم عزیزم. الکی سرفه میکنی که ما بزنیم پشتت! اگه هم ما نزنیم خودت میزنی پشت خودت

برات یه پازل چوبی جدید خریدیم سخت تر از پازل قبلیه و تو خیلی سریع و راحت میچینیش. حتی من دوتا صفحه های پازل میزارم و تکه هاشون رو باهم قاطی میکنم. شما هم درست و راحت تشخیص میدی کدوم مال کدوم پازله.آفرین به تو دختر باهوشم.

الان تقریبا اسم همه چیزو بلدی و سعی میکنی بگی. از سیر گرفته تا قابلمه و کفگیر ونقل و بستتنی!

به پسته میگی :پته

به تیشرت میگی تیش

به آشغال میگی آغال

بستنی: بنی

ببند:بند

دستمال: دمال

پنیر:بنیر(که گاهی با بستنی اشتباهش میگیرم چون مثل هم میگی) 

کتاب: کبکب 

لب تاب: لب

عباس آقا: عباقا!!!!!خنده

بارون: بانون....چیک چیک چیک(انگشتاتو هم مثل دونه های بارون تکون میدی)

عاشق توت و پسته و برگه زردآلویی. اسم غذاهارو بلدی مرغ و ماهی و کباب و سوپ رو میشناسی. به قورمه سبزی میگی لوبیا. به آبگوشت میگی نخود. خیلی از بچه های بزرگتر از تو هنوز اسم غذاهارو بلد نیستن.

یه کتاب داری که بچه داره نق نق میکنه. یه بار دیدم کتاب برداشتی میگی نق نق نتن!! خیلی تعجب کردم که چطور یادت مونده.

دیشب شکمم درد شدید گرفته بود اینقدر نگرانم شدی که هی میومدی نازم میکردی بوسم میکردی. بعد دیدم رفتی برام انار آوردی دونه هاش میزاری تو دهنم!! یعنی عااااااشقتم اینقدر تو مهربونی عزیز دل مامان07400000اون لحظه فقط دلم میخواست بخورمت از بس شیرین و خوردنی بودی.

یه بارم سرفه میکردم دیدم بدو اومدی با اون دستای کوچولو میزدی پشتمبوس

دارم سعی میکنم رنگارو یادت بدم که یه کم کار سختیه. ولی قرمزو آبی (گیمز و آبو)رو بلد شدی و کم کم داری سعی میکنی درست بگی.

الان دیگه منظورت رو با چندتا کلمه بیان میکنی. مثلا میگی هاپ هاپ بینون: یعنی هاپو بیرونه

یا میگی جیش...اوجاااا....وای وای وای.....: یعنی وای اونجا جیش کردمخنده

الهی من فدای تو دختر نازو مهربونم بشم. ایشالا همین روزا خواهرت دنیا میاد و با هم همبازی های خوبی میشین.ハートだよ。1つ のデコメ絵文字 شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے ハートだよ。1つ のデコメ絵文字

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)